Úvod / Informácie / Často kladené otázky
Tlačiť

Často kladené otázky

Aj vy si pri prezeraní našich stránok kladiete rôzne otázky ohľadom objednávania alebo rastlín samotných. Prinášame vám niekoľko často kladených otázok od našich zákazníkov spolu s odpoveďami.

Ako vyzerajú rastliny, ktoré zasielate?
Naše rastliny sú dopestované v črepníkoch. Nezasielame žiadne semienka ani voľné korene! Najčastejší rozmer črepníku je 9x9 cm, je to štandard používaný v celej Európe. Mohutnejšie trvalky sú pestované vo väčších črepníkoch o rozmere 11x11 cm – 1l a 13x13 cm -2l. Veľkosť črepníka nájdete vždy v parametroch produktu.

Ako rozoznám rastliny, ktoré mi zašlete?
Každú rastlinu pred expedíciou označíme plastovou etiketou. Potlač etikety je trvanlivá a štandardne je čitateľná približne 3 roky. Na etikete je kód rastliny, názov rastliny, krátky popis a piktogramy znázorňujúce výšku, dobu kvitnutia, nároky na stanovište a zónu mrazuvzdornosti. Podľa kódu, alebo názvu si údaje môžete kedykoľvek spätne vyhľadať na našej stránke. Ak produkt už nie je v ponuke. prosím použite Google , kde zadáte názov rastliny + slovenské trvalky.

Kedy mi budú rastliny doručené?
Objednávky sa snažíme vybavovať expresne v prichádzajúcom poradí. Balíky zasielané prostredníctvom Slovenskej pošty expedujeme v pracovné dni v pondelok až stredu. Balíky zasielané prostredníctvom kuriéra expedujeme v pracovné dni v pondelok až stredu, na želanie zákazníkov aj vo štvrtok. Pri platbe bankovým prevodom sa expeduje v nasledujúci deň po pripísaní fakturovanej sumy na náš účet. Vždy sa ale expeduje najneskôr v stredu. Cieľom je doručiť balíky zákazníkom čo v najkratšom čase, tak aby nezostali v depe alebo na pobočke pošty cez víkend, alebo štátny sviatok.

Je možné do odoslanej objednávky pridať ďalšie rastliny?
Áno objednávku vieme upraviť, položky do nej pridať, prípadne ich odobrať. Vždy sa na nás obráťte mailom alebo telefonicky na jednom z nasledovných kontaktov.

Je možné si rastliny vyzdvihnúť osobne?
Áno, rastliny si môžete vyzdvihnúť aj osobne na adrese v Suchej nad Parnou 125. Nakoľko nie sme klasické záhradné centrum je potrebné sa ohlásiť aspoň jeden deň  vopred, buď mailom alebo telefonicky na tieto kontakty. My vám termín potvrdíme, alebo sa dohodneme na inom. Rastliny vám prichystáme podľa vašej objednávky, riadne označíme a zabalíme. Ak budete mať záujem môžete si ďalšie rastliny vybrať priamo u nás. Vždy vám ochotne poradíme.

Zasielate náhradné rastliny?
Nie, náhradné rastliny nikdy nezasielame. Vzhľadom na fakt že neustále sme v prepojení s našou výrobu, sa málokedy stáva, že chýba v objednávke niektorá z položiek. Ak chýbajú viac ako 3 ks rastlín zákazníka kontaktujeme a dohodneme sa na ďalšom postupe. Navrhneme mu podľa našich odborných skúseností alternatívu a po jej schválení zo strany zákazníka, vykonáme zmenu.

Ako môžem komunikovať z kuriérom, ktorý mi doručí balík?
Po vyexpedovaní balíku vám príde správa o vybavení objednávky a my balík odovzdáme prepravnej spoločnosti. Balík je do 24 hodín doručený u vás na adrese Bohužiaľ odovzdaním balíku sa končí naša kontrola nad zásielkou. Prepravný systém je pomerne komplikovaný a spoločnosť UPS doručuje zásielky rôznymi kuriérmi zo svojich pobočiek po celom Slovensku. Ak potrebujte kontrolovať balík počas prepravy, prípadne predať pokyny doručovateľovi, prosím kontaktujte nás. My Vám zašleme číslo zásielky, môžete ju sledovať, prípadne kontaktovať jednu z pobočiek.

Galéria k článku

K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.

Prílohy

K článku neboli pridané žiadne prílohy.